mY lOveLy

Saturday, March 12, 2011


Sangat lama x ‘berkarya’ kat blog nie..
kalu nk cakap aku lupa yang aku ada blog pun btol..sgtt lah teruk..
Last update on oct 2010, and now already march 2011…
masa berlalu begitu pantas…
since aku dah dapat my lovely myvi on 21 oct 2010
 setelah 3 months waiting..(refer to my previous entri its time for myself)
aku mula melupakan blog nie (btol ke or alasan je) haha..
most of my time aku abiskan bersiar2 sambil makan langsat di sekitar kl…
everyday aku try to explore jalan baru..1st jalan2 kat sekitar umah sewa aku…
b4 make a move aku akan ty aku punyer sifu jalan yakni kak wana aka my housemate..
n beliau siap lukis peta tuk aku…tenkiu k.wana…

or aku jugak akan search google map kalu still kompius..
almaklum la nk beli gps x mampu lg..sob..sob..
lepas dah kenal tesco ampg, aku ke jusco setiawgsa lak…pastu aku ke carefour ampng…
nie destinasi2 awl y aku pegi…aik nape sume pst beli belah jer..hehe..bukan ape nati sng nk beli brg dpr ;P …
dah ade kete panjang la sket kaki melangkah…
(panjang kaki xpe jangan panjang tgn jah, itu bhya..:P)
bab kata org jauh perjalanan luas pemandangan..    

antara tmpt y aku dah sampi with my lovely wum and frenz..


@ maha 2010


@ broga

@ ict
-
-
-
bila blk kg, aku jd driver mak aku..
walaupun tak seberapa tp sgt bangga la leh bwk mak besiar2 ngan kete sndri..:)

2 comments:

  1. ~~DucKneSs~~ said...:

    gue dah naek juga keretamu itu..
    hehhehe..


    sila rajen2kan diri update k..

  1. lil!es said...:

    opss..lupa laks..haha...kena tmbh gambo kenduri k.sa nie..hehe

    aku ngah smgt skrng nie..:P

Post a Comment