mY l!fe....

Tuesday, March 9, 2010


dah sebulan lebih keje...tapi still ase sket kekok juga..huhu..susah sangat nak biase2 kan diri ngan org kat sini..mayb memang jenis perangai aku kot x reti nak beramah mesra ngan org...slalu xtau nk sembang ape n nak respon camne...org tanya sepatah..jwb la 2 3 patah...pastu senyap...org ty balik...baru ckp balik...
haiyooo....mesti org ingt aku sombong...tp i tetap murah ngan senyuman...hehe...kalu ngan kawan2 byk lak cakap...emmmm....but dat was me...

my rOut!ne:-

6.00 am: jam bunyi...slalu snooze ke 6.10 baru bgn..
6.55 am: jalan g skolah..
7.20 am: smpai pntu pgr skolah..
3.30 pm: wktu bekeja tamat..balik umah
4.00 pm: smpi umah ( kalu x sggh mana2)..msk, mkn...
tido ~
mkn ~
tgk tv ~
baca majalah ~
baca buku~
borimmmm ~
mesg kwn2 ~
gayut tipon ~
12 pm: zzzZZZZZZZZZ

agak borimmm menghabiskan masa sendirian...ape y berada d kpala hotak aku skarang adalah part time job...mmg kena wat part time job...masa terisi n xde la borimm sgt..tp mayb penat la skit..
sanggup ke???(asking myself)...blehh kot..
so i wilL accept the ofer from mr.jabar to work 5 hours a day for 4 days a week...hope bleh lakukan...kputusan x bgtau lg..suppose today dah kena stat kalu nk keje nie...huhu
nie satu lagi kelemahan diri aku...ske sgt melengahkan keje...berubah la lily...
hurry n grab the opportunity la...


okey i will...

after 4 hours later:-
meet mr.jabar (a teacher but have a tuisyen centre)...agree to work with him...tomorrow..i will stat my part time job..from 5 pm till 10 pm...chayok2 lily...




2 comments:

  1. ~~DucKneSs~~ said...:

    weh?kalo balik lewat,xpe ke?
    i tot that the road was creepy at night?!!
    tp elok jugak kal ko wt kije dr dok melangut je dlm bilik tuh..leh smpn duet utk knuri kang..hahaha..(aku mau mntk sepot duet tiket pegi balik utk knuri tuh..hahaha)

  1. lil!es said...:

    hehe...ade van y antaq la..tu y brani amik..ko tau x..dlu liza n najwa pum penah gak keje sini..aku just sambung dorg la..hahaha...bleh2....tp aku x sure la bila knduri aku tue..huhu..tp ko mmg kena dtg la...

Post a Comment